tänk

Tycker ni att man kan dömma någon efter sin hårfärg?

Jag menar för att man är blond/platinablond så är man oftast klassad som fjortis. Varför? Så klart att man ser lite mer plastic ut eller oäktare ut än typ ljusbrunt? Men det är ju jättefint! Liksom varför är inte typ svart hår eller rött hår klassat som fjortis ? Eller typ grön haha.. Men jag tycker inte att man kan dömma någon efter ens hårfärg? Det låter ju helt sjukt. Däremot kan man ju tycka att sättet eller sminket eller hur man beter sig kan vara fjortis och om man ruffsar till håret så det ser ut som ett fågelbo så ja.. så ser det fjortis ut. Men det är ungefär som om man tex; aa tyvärr du har gröna ögon då är du fjortis! Eller du har rosa örhängen på dig eller något liknande. Jag tycker det är så fel att folk ska kalla en för saker som inte är sanna? Jag är själv blond eller kommer bli snart ska färga imorgon och har gjort slingor några gånger. Kommer man få snea blickar på sig bara för det ? Liksom om man tycker något är snyggt så ska man väl få ha så! Inte för jag bryr mig om någon jävel tycker jag är ful i det men det förbättrar inte saken direkt? Men som sagt blir kanske brunhårig igen haha vem vet tröttnar ju så fort! Aja är det någon som håller med mig ?


längesen jag la in en låt! Kevin micheal -  love letter min och emmas favvolåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0