pluggat klart i guess..

Nu går jag och lägger mig i min dubbelsäng med tjocka täcken yeeeey! =D har övat spanskan klart fast kan inte en sak.. :/ men enero, febrero, marzo, abril, mayo, junio, julio, agosto, septiembre, oktubre, noviembre, dicembre (?) tror det är rätt! hihi! Sedan kan jag vädret, årstider, vardagar, klockan, säga när jag fyller år, skolämnen! Men nu är det färdigt jobbat här. besökarn går uppåt föresten.. fortsätt så! Måste hitta någon som kan designa min blogg också. Men ni får leva med så som det ser ut just nu! Hare bra. Och godnatt! <3

bjuder så länge på en gammal bild! hörs imorgon och då får man hoppas på att man är frisk också ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

okej :) nej jag käkar glass ;p händer idag då? :)

2009-10-06 @ 12:31:25
URL: http://miski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0