OM jag är trött?

Hellu :) Har sovit säääämst inatt! Och min fot gör fett ont har typ fått en kula i den.. Okej ingen fattar men det gör fett ont och aa. Igår hade vi martch i typ minuuusgrader? :o wtf! Och jag o ellen verkar tro att det fortfarande är läge att inte använda underställ. Vi sprang runt barbent med inga vantar eller mössa och guud va det va kallt plus vi hade inga avbytare! Men 1-1 blev det hehe :) Idag så ska jag passa Linn & Philip efter skolan med ellen, då får vi se hur det går! Aja hare bra så länge ;)


är man sexy or sexy ? ja tycker sexy xD


Kommentarer
Postat av: Johanna

Just nu säljer jag mina svarta stövlar med fransar på sidan i min blogg. Kolla in min blogg om du är intresserad! :)

2009-10-15 @ 15:39:47
URL: http://johannaaspelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0