Nudels

Har ni märkt en sak ? :D jag äter typ bara japansk, thailändsk, kinesiskt & indisk mat o godis! Eller rättare sagt asiatisk mat. För jag äter typ nudlar hela tiden , naturgodis, japangodis, typ sushi, kyckling, vårrullar, ris, indiska såser och typ katter & hundar! xD (ironi sista.. om ni inte fatta ) men asiatisk mat är fan sjukt gott! Brukar också äta såna där fågelmat typ solrosfrön med skal på eller typ vanliga! :D aja.. tur att man är nyttig då men.. jag .. köpte.. faktiskt.. en.. vineger..chipspåse.. MEN KUNDE INTE MOTSTÅ !:o Va sjukt hungrig så ska ha den tills ikväll när jag kollar på Desperate housewives! Aja puss på er.

oooh.. när jag har i mitt silvershampoo fast mitt hår ser fett mörkt ut. Men ser ni något med mina ögon? :D

fett äckligt det ser ut, but i love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0