Mätt som en plätt!

Skrev ju inte igår men hade iallfall jättetrevligt! Filmen var väl lite halft bra men maaaaten jag dog! Det var asiatiskt mat eller buffé där det fanns nudlar, kyckling i coconoutsås (stavning?) , kyckling i jordnötssås, kyclking ( tika mika samala ) haha alltså indiskt, vårrullar, bröd, sallad, små sushi bitar, cheesecake, blåbärspaj, glass! Ja ni fattar och man behövde bara betala typ 150 spen så fick man ta hur mycket som helst och hur många gånger som helst. Så aa ni fattar är inte särskilt hungrig just nu!

Nu ligger jag däremot och halvsover.. ser knappt vad jag skriver är skit trött haha det låter som om jag alltid är det men men.. ska på skolbio med klassen! YEY bättre än att sega i skolan ;)

 


Kommentarer
Postat av: K E L L I

Ja alltså om du vill. :)

2009-10-13 @ 14:27:58
URL: http://kellsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0