hihihi

Kom hem vid halv 3 typ haha, och nu håller jag på att fixa en design som jag hoppas på blir bra. Men hur som helst så gick jag till 7-eleven och skulle köpa en glass ..

Jag: *drar kortet*..
pip pip pip
..*drar igen..*
pip pip pip
Han i kassan : Det verkar inte funka?
Jag: Nej.. det kanske har kommit åt nycklar eller något hah
Han i kassan : ja , men be din mamma susanne fixa det och sedan så ger du mig 16 spen någon dag?
Jag : Aha så jag behöver inte ge dig nu?
Han i kassan : Nej men lova mig att ge tillbaka!
Jag : jarå.
*gick..*

haha han typ vet vem min mamma är xD Hur som helst så var det rätt bra! Aja hare bra ska fortsätta med desiiiign!


i love it! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0