fuck måndagar

Har precis kommit hem från skolan och är sjukt trött morgonen var lite sisådär .. vaknade halv 7 fixa mig och sen råka jag somna och jag började nio och så vakna jag kvart i! Hade itne ätit frukost, sminkat mig eller plattat håret så det blev en bulle fick sminka mig skitsnabbt med lite puder och sånt och slänga på mig några kläder och packa ner massa böcker i min väska haha.. ja ni fattar ;) Så har varit sjukt trött idag skulle vilja sova nu men måste slå in lite saker till mammsen som fyller år idag! hehe. Hörs snart :)


Kommentarer
Postat av: sofia

Om du kollar nogrant står det faktiskt ej att jag ska slå henne. skrev bara att jag har salgit en tjej:P

Plus så behöver ingen lägga sig i för nu är det jag och kelly som ska lösa deta.

2009-10-12 @ 15:59:33
URL: http://sofiaproppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0