@ danis home

Är hemma hos Daniela och har varit det hela dagen förlåt för dålig uppdatering idag men bilder kommer antagligen senare ikväll! Skolan är fett chill! Jag emma, matilda & sara sitter i ett grupprum hela lektionerna käkar chips gör drivvideos, ritar lite hit och dit, snackar och lyssnar på musik sen så har vi rast fett länge =) Skitskönt! Men förutom det efter skolan så köpte jag en ansiktsmask som sveed som f*n! men sjukt bra 12 spen ;) Sedan så kom Olivia hit till Dani och så har hon varit här hela tiden. Sedan så har vi ätit pizza, bulle och omelett hehe.. Aja ska dra hem nu typ! Hörs när jag e hemma! Bor ju typ 1 minut ifrån :p


Kommentarer
Postat av: Ellen

rebecca , det heter SPÄNN , inte spen -.-

2009-10-21 @ 20:24:29
URL: http://angieoellen.blogg.se/
Postat av: rebecca

oj vad ja bryr mig xD

2009-10-21 @ 21:06:13
URL: http://beccic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0