dålig uppdatering

Kom hem för en stund sen.. Har varit hemma hos emma! :D Vi både skulle åka buss 1 sen ba; ja ska färga mitt hår hon ba; men vi gör hemma hos mig haha bara sådär iallfall så köpte jag hårfärg och en slingborste. Tog en otroligt blond färg som gjorde 5-7 nyanser ljusare! Hur som helst så tyckte både ja och Emma att mitt hår blev totalt misslyckat hon garva ihjäl sig typ .. ja blev fett ledsen ;( haha! ironi Men sedan när vi torkade det, plattade det och satte upp i ett hårspänne blev det ganska bra! hihi! Mitt hår lyckas aldrig bli missfärgat ;) Im the best. Sedan så drog jag hem! Nu är ni självklart nyfikna på hur det blev, men det är ljusare än vad det ser ut på bild. Min kamera är inte så bra men vi tog kort med Emmas också så hon kanske skickar dem senare också! :) puss.


ser ut som en tönt som nyss lärt sig ta kort.. ye right


Kommentarer
Postat av: Rebecca

sv: ^^,

2009-10-13 @ 19:41:20
URL: http://saatisfaaction.blogg.se/
Postat av: M A R I N A ♥

Bilden var ju jättefin på dig ju!

2009-10-14 @ 12:39:05
URL: http://marinaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0