about the n i g h t

Nu så har jag kommit hem. Är trött & fryser.. nyser ibland också! tänk om jag håller på att bli sjuk =(
Hur som helst så träffade jag Tora vi hade det trevligt och var ute och så kom det några killar som va skitjobbiga och höll på och ville ha kontakt och allt sen så drog vi till donken och skulle äta men ingen va hungrig när vi va framme haha lite onödigt men varmt var det där iallfall! Sedan så satte vi ner och snackade och sånt. Sedan drog båda hem för båda frös så jävla mycket! Men nu är jag i goda händer höhö. Mamma vill att jag ska komma till en restaurang och fika men pallade inte och är sur på henne för två saker haha :P 1. för att hon missbildade mitt hår men lyckades övertala henne om att köpa ny hårfärg och det BRA silvershampoot! Så that's good :) 2. för att hon inte hyrt film och köpt chips/godis. hehe får lite dåliga ryck när man är irriterad. Men om hon inte kommer innan 12 köper jag väl godis själv -.- fast har ju iförsig inga pengar typ ;o köpte ju en kjol.. och får min månadspeng på måndag!

kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0